Spot X, Byron Bay and Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Sarah Dekker - WaarBenJij.nu Spot X, Byron Bay and Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Sarah Dekker - WaarBenJij.nu

Spot X, Byron Bay and Surfers Paradise

Door: Saar

Blijf op de hoogte en volg Sarah

07 Februari 2015 | Australië, Surfers Paradise

Hallo lieve nederlandse vrienden en fam.

Een klein berichtje uit Surfers Paradise waar ik nu zit.

Ik zal beginnen bij het begin van mijn surfkamp, mojo surf living the dream.
Ik was de regen in Sydney zat en besloot om naar Peter Pans te gaan. Dit is een organisatie die reizen plannen voor je en alles mee kunnen helpen regelen. Ik wilde graag een surfen en ging dus op een 7daagse surfkamp.
De volgende dag moest ik om 6:30 op het station in Sydney zijn om met de bus naar een strand net boven Sydney te gaan en uiteindelijk naar Spot x.
Nu was het een beetje anders verlopen aangezien het meisje dat voor mijn groep zorgde mijn naam niet op haar lijstje had. Dus ben ik in een andere bus gezet die er 10u over deed om naar Spot x te gaan. Ik miste dus al een hele dag.. Gelukkig kreeg ik veel excuses en allemaal activiteiten, foto's van mij en het surfen en een petje.
Surfen ging goed! Maar poef wat is dat zwaar haha. Gelukkig na 4 dagen kon ik al een golf pakken van achter de branding! Nou was mijn missie geslaagd, Sarah kon een golf pakken en blijven staan!
De dagen gingen erg snel en we moesten steeds vroeg op voor les. Het was erg gezellig en heb daar 2 meiden uit Noorwegen leren kennen.
Oja en natuurlijk waren er surfdudes ;)
De laatste 2 dagen gingen we surfen in Byron Bay, dit was zeker moeilijker. Harde stroming en wilde golven. Maar na paar keer proberen ben ik hier ook kunnen blijven staan. Het enge was even dat er een meisje gestoken was door een kwal. Gelukkig was er niks ergs aan de hand.
Ik had nog 3 nachten extra in Byron Bay en ben met de 2 meiden uit Noorwegen en een meisje uit Nederland naar Nimbin geweest met een huurauto. Dit was erg gezellig! Mensen vroegen gewoon op straat of je wiet wilden of paddo's.. haha! Aan het eind van de middag gingen we ook nog naar de vuurtoren voor het mooie uitzicht! Dat was zo mooi! Maar alle stranden zijn hier super dus weer mooie foto's van stranden.
Nu zit ik in Surfers Paradise en wat is het hier ordie.. Allemaal Engelse meiden die bijna in hun ondergoed lopen. Wel goed kunnen lachen om deze meiden. Nu ga ik hier lekker naar het strand en mijn bus naar Brisbane vertrekt vanavond om 18:45 dus heb nog even om te zwemmen.

Liefs en dikke knuf van Saar uit Aus

  • 07 Februari 2015 - 07:23

    Aileen:

    Haha welkom in surfers waar ik een jaar gewoond heb!

  • 07 Februari 2015 - 18:20

    Rieks:

    Leuk verhaal!!! Geniet van Brisbane de komende dagen!
    Xxx

  • 07 Februari 2015 - 22:16

    Hanneke:

    Hoi lieverd. Wat een gezellig verhaal heb je weer geschreven en je vermaakt je uitstekend!
    Ook genoten van je mooie foto's. Dikke kus

  • 09 Februari 2015 - 14:04

    Lia Vanwees:

    Leuk Sarah om je zo te volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

Toch maar een klein reisboekje voor de lieve mensen die nu in de kou in Nederland zitten. Het mailen gaat mij niet zo goed af dus ga toch een klein reisboekje hierop maken voor jullie. Veel liefs uit Aus

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 3134

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 20 April 2015

Aus

Landen bezocht: