Australia zoo - Reisverslag uit Beerwah, Australië van Sarah Dekker - WaarBenJij.nu Australia zoo - Reisverslag uit Beerwah, Australië van Sarah Dekker - WaarBenJij.nu

Australia zoo

Door: Saar

Blijf op de hoogte en volg Sarah

20 Februari 2015 | Australië, Beerwah

Australia zoo:

Nou een ding die ik graag wilde zien in dit mooie land was Steve Irwin zoo. Dus ik daar heen.
Het is dan wel aan de sunshine coast maar mijn dag bestond uit regen. Wat een dag, zoveel regen dat ik zelfs een paar keer even naar binnen ben gegaan. Maar als Nederlander zijn wij wel wat gewend dus ik heb alles mooi kunnen zien. Zelfs de krokodillen show. Dat was heel tof. Het bestond niet alleen uit een diersoort maar ook vogels en slangen kwamen ze even mee langs lopen. Erg vette ervaring dus.
Het mooiste was nog wel dat ik er een koala heb mogen knuffelen (profielfoto op Facebook)
Wat zijn het lieve beestjes maar stinken wel een beetje!
Ook mocht ik een krokodil mee vast houden die nog maar klein was en later zo groot werd dat het mensen kon eten.. Eng dus maar wat voelen ze fijn aan. Net een speelgoedbeestje. Maar na wat verhalen over hoe groot ze worden laat je al snel het beestje los.

Nou dit is even een kleine update maar wel echt een super dag gehad!

Dikke kus uit Noosa (20 februari)

• 03 Maart 2015 - 22:11

Hanneke:

Hoi lieve Sarah. Dat je dit toch allemaal durft. Ik heb een fobie voor krokrodillen dus mij niet gezien voor zoiets!
    Geniet van al het moois. Kussss